Цей модуль допоміг мені проаналізувати
переваги використання формуючого оцінювання при роботі над навчальним
матеріалом. Ознайомилися з прикладами інструментів та методів оцінювання
навчальних проблем учнів. З'ясувала, що різні форми схематичних діаграм
можна використовувати як одну з форм перевірочних робіт у вигляді
"Асоціативного куща".
Навчання в школі допомагає учням у
розвитку навичок ХХІ ст. далеко не так ефективно, як могло б. Сьогодні багато
вчителів практично не мають чітких стратегій навчання розумовим навичкам та
навичкам, необхідних у 21-му сторіччі, серед зазначених навичок – більшість
тих, які можна успішно формувати за допомогою комп’ютерних технологій і при
навчанні комп’ютерним технологіям
Найпростішим було створити презентацію
вчителя. Найскладніше - подальше опрацювання "Плану вивчення теми"
Комментариев нет:
Отправить комментарий