четверг, 26 ноября 2015 г.

Модуль3. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання формуючого оцінювання при роботі над навчальним матеріалом. Ознайомилися з прикладами інструментів та методів оцінювання навчальних проблем учнів. З'ясувала, що різні форми схематичних діаграм  можна використовувати як одну з форм перевірочних робіт у вигляді "Асоціативного куща".
Навчання в школі допомагає учням у розвитку навичок ХХІ ст. далеко не так ефективно, як могло б. Сьогодні багато вчителів практично не мають чітких стратегій навчання розумовим навичкам та навичкам, необхідних у 21-му сторіччі, серед зазначених навичок – більшість тих, які можна успішно формувати за допомогою комп’ютерних технологій і при навчанні комп’ютерним технологіям
Найпростішим було створити презентацію вчителя. Найскладніше - подальше опрацювання "Плану вивчення теми"

Комментариев нет:

Отправить комментарий