пятница, 27 ноября 2015 г.

Модуль 5. Рефлексія


Цей модуль допоміг мені уточнити,  як можна навчити учнів ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для створення власних робіт. Розглянула приклад створення учнівської роботи з позиції учня . Це дозволяє з більшим розумінням підходити до підбору тем і формулювання  проектних завдань. Завдання вчителя - зацікавити учнів.
Крім того, цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: яким чином створювати системи оцінювання, як створення системи оцінювання допомагатиме мені покращувати навчальний процес за рахунок встановлення критеріїв, що пов'язані з цілями.
 Зрозуміла, як залучення учнів до процесу оцінювання, змінює їх ставлення до навчання та допомогає досягненню поставлених навчальних цілей. Мені сподобалася електронна бібліотека з великою кількістю різноманітних форм і шаблонів, які можна вільно використовувати (змінювати для своїх потреб).

Комментариев нет:

Отправить комментарий