пятница, 27 ноября 2015 г.

Модуль 4. Рефлексія


Надзвичайно цікавий модуль. Чим? Люблю дізнаватися про щось нове. А саме, поняття  фасилітація я почула в цьому модулі вперше.

Фасилітація - процес сприяння у досягненні результату, полегшення взаємодії всередині групи. Якщо при традиційних формах управління суб'єкт змушує учасників групи виконувати власні інструкції та розпорядження, то у випадку з фасилітацією її суб'єкт має поєднувати у собі ознаки керівника, лідера та учасника процесу. Розумію, що в своїй роботі диференціацію ми використовуємо повсякчас. Та фасилітація для мене набагато ширше поняття. Це усвідомленні себе учнем як самоцінності, підтримувати її прагнення до саморозвитку та самореалізації, самовдосконалення, сприяти її особистісному зростанню, розкриттю здібностей, пізнавальних можливостей, актуалізовувати ціннісне ставлення до людей, природи, національної культури на основі організації допомагаючого, гуманістичного, діалогічного, суб'єкт-суб'єктного спілкування, атмосфери безумовного прийняття, розуміння та довіри. Це техніки, які дають можливість дітям, що працюють в групі, знайти спільні рішення. Це можливість розробляти плани дій  та робити зміни в організації роботи.

1 комментарий:

  1. Саме поняття Ви почули вперше, а чи були новими для Вас дії, яких потребує робота в ролі фасилітатора? Що саме довелось "розширити"? Особисто Вам...

    ОтветитьУдалить